Més de 170 alumnes participen en els actes de graduació de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals

13/12/2021 | SCP

Un total de 179 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2020-2021 en les diferents titulacions de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I han participat en els actes de graduació que s'han celebrat al Paranimf.

Els actes han començat amb la graduació dels graus de l’àmbit industrial: Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química i Enginyeria en Tecnologies Industrials. Tamara Peláez Coto, graduada en Enginyeria Mecànica, ha estat la representant de l’alumnat en aquest acte. Jordi Olucha, de l’estudi de disseny Joan Rojeski, ha exercit de padrí.

A continuació, s'ha celebrat l'acte de graduació dels graus en Arquitectura Tècnica, Disseny i Desenvolupament en Videojocs, Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural, Enginyeria Informàtica, Matemàtica Computacional i Química. Santiago Luis Lafuente, catedràtic jubilat del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de l’UJI, ha sigut el padrí de l’acte, i les graduades en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural Laura Centeno Bellés i Carmen Corella Parra han sigut les encarregades de representar l’estudiantat.

Els actes han finalitzat amb la intervenció de la directora de l’ESTCE, Amelia Simó.

Vídeos dels actes:
Acte de Graduació de l'ESTCE (àmbit Industrial). Curs 2020-2021
Acte de Graduació de l'ESTCE (curs 2020-2021)