L’UJI celebra la II Fira de Consum Responsable En l’acte també s’han lliurat els premis del concurs de targetes de Nadal

15/12/2021 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha celebrat la II Fira de Consum Responsable, organitzada per l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS), que ha comptat amb la participació de nou ONG i comerços (La Tenda de Tot el Món, Oxfam-Intermón, Aida Books, Horta El Rajolar, Origen Local, Economia del Bé Comú, Fundació Vicente Ferrer, SSOM Energia i Jabones Beltrán) que han mostrat els seus productes al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Durant l’acte també s’han lliurat els premis del XII Concurs de targetes de Nadal solidari UJI que organitza l’OCDS. El primer premi ha sigut per a «Pinzellades de color per a tothom» d’Aroa Amores Clemente, Itziar Ventura Peris, Leslie Arleen Petrona Johnson i Pau García Cid, un grup que ha rebut una menció especial per la targeta «Arrels per a la solidaritat».

D’altra banda, el segon premi ha recaigut en la targeta «Peluixos» de Raúl Fortea Ferreres, Alejandra Cámara Vidal i Cristina Nieto Peiró. Aquest equip també ha rebut una menció especial per la targeta «Joguets solidaris».

Els grups guanyadors han rebut una cistella de productes solidaris i de comerç just.