01/12/2021 | SCP

Després d'un procés de selecció que ha durat un mes, UJI Motorsport ha donat el tret d'eixida a la temporada automobilística universitària. L'equip de la Universitat Jaume I ha duplicat el seu personal després de realitzar entrevistes, esdeveniments de captació presencials i en línia a més de tests de normativa per a provar els i les aspirants. Amb això, més de 50 alumnes de totes les titulacions posaran a punt un monoplaça construït amb recursos propis.

Miguel Tamaral, team leader d'UJI Motorsport, ha volgut agrair el paper dels patrocinadors destacant empreses com Macer, Gurit o Tecinsa, ja que «són fonamentals perquè l'equip puga desenvolupar la seua activitat correctament». Tamaral també ha volgut agrair l'ajuda institucional que considera igualment important per al funcionament de l'equip. «A través d'iniciatives com la Càtedra Ciutat de Castelló es fa patent el compromís de les institucions amb UJI Motorsport», afegeix.

UJI Motorsport va nàixer en el 2016 de la mà d'un grup d'estudiants universitaris aficionats als cotxes de competició i des de llavors ha competit en el món de la Formula Student de manera ininterrompuda tant a escala nacional com europea. Amb el suport de la Universitat Jaume I i d'empreses de la província treballen per a posar Castelló en l'aparador de l'automobilisme internacional.