L'UJI se suma al moviment global #GIVING TUESDAY

01/12/2021 | SCP

L'UJI se suma al moviment global #Giving Tuesday 2021 «Un dia per a donar», que enguany se celebra el dimarts 30 de novembre, amb el suport a la campanya de donació al Banc d'Aliments de Castelló, animant la comunitat universitària i la societat perquè realitzen donacions monetàries al Banc d'Aliments, per a aconseguir que les famílies de la província en risc de pobresa i exclusió puguen accedir als aliments més bàsics.

#GivingTuesday és un moviment internacional que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu és dedicar un dia en tot el món, enguany el 30 de novembre, a celebrar l'acció de donar, «dimarts per a donar», com a alternativa als dies previs com el Black Friday i el Cyber Monday que promouen les compres abans de Nadal. Nascut l'any 2012 i promogut entre altres per l'ONU, #GivingTuesday és present en més de 80 països. A Espanya, l'any passat es van obtenir donacions per un import superior als 700.000 euros en un sol dia a favor de més de 300 projectes de diferents fundacions, entitats i centres d'educació superior.

Per a sumar-se a aquesta iniciativa global i realitzar una donació, pot fer-se al mateix campus de l'UJI a través del tòtem digital de l'empresa FoodRation4All que està situat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. També es pot donar descarregant-se l'app «Ningú sense la seua ració diària» o realitzant una transferència bancària directament al número de compte del Banc d'Aliments de Castelló.