L'estudiantat dels graus de l'àmbit de la Comunicació de l'UJI col·laborarà en la celebració del centenari del Villarreal C.F.

25/11/2021 | SCP

La sala d'actes de l'Escola de Doctorat i Consell Social va acollir dilluns passat 22 de novembre de 2021 la primera sessió del Seminari Concurs «Centenari del Villarreal C.F.» organitzat per la Càtedra Endavant Villarreal C.F. de l'Esport i el Departament de Ciències de la Comunicació de l'UJI.

En aquesta primera jornada, el Villarreal CF, que celebrarà el seu centenari en la temporada 2022/2023, va presentar el brífing o document guia amb la informació estratègica més rellevant sobre el club i el centenari perquè l'estudiantat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, i de l'assignatura «Direcció de comunicació» dels graus en Periodisme i Comunicació Audiovisual de l'UJI, participe en diversos concursos per a la realització del programa d'actes i les campanyes de comunicació del centenari.

En la presentació del concurs van estar presents quatre integrants del Villarreal C.F., antics alumnes de la Universitat Jaume I: Paloma Masó, responsable de l'àrea social; Héctor Domínguez, de l'àrea de disseny i màrqueting; Mónica Montoya, de l'àrea de relacions externes i protocol, i Javier Ayuso, de l'àrea de continguts i premsa. Per part de l'UJI van assistir Carlos Hernando, director de la Càtedra, i els professors Guillermo Sanahuja i Magdalena Mut, del Departament de Ciències de la Comunicació, que impulsen aquest projecte amb la col·laboració de la resta de professorat dels tres graus.

Aquesta acció permetrà als estudiants de Ciències de la Comunicació aplicar estratègies i continguts a una planificació real. Els finalistes i guanyadors de cada fase dels concursos seran recompensats amb diferents premis i la possibilitat de realitzar pràctiques formatives en el club.