L'UJI oferirà un programa d'esports en línia mentre dure el tancament de les instal·lacions esportives

26/01/2021 | SCP

A partir de dimarts 26 de gener i mentre es mantinga el tancament de les instal·lacions esportives del Servei d'Esports de la Universitat Jaume I, a conseqüència de les últimes mesures adoptades per les autoritats, aquest servei llança el seu projecte «Esports en línia».

Aquest projecte amb els monitors i monitores habituals de les classes amb professorat del Servei d'Esports té una doble finalitat. D'una banda, permet a tota la comunitat universitària, i a qualsevol persona que vulga connectar-s'hi, fer activitat física en les modalitats de ioga i taekwondo en els mateixos dies i horaris que normalment ho feien a les instal·lacions esportives de l'UJI. I d'altra banda, permet mantenir els contractes d'aquells monitors i monitores que no han pogut acollir-se a cap mena d'ERTO i que les actuals restriccions estan deixant en una situació precària.

Per a seguir les classes i connectar-se des de casa, el Servei d'Esports ha creat un espai en el seu web on apareixeran tots els dies i horaris, a més de les persones que es van inscriure a l'activitat. En les activitats pot participar tot l'estudiantat, personal d'administració i serveis (PAS) i el personal docent i investigador (PDI) de l'UJI i tota la
ciutadania de Castelló i província que a causa de la pandèmia i les restriccions s'haja vist privada de practicar qualsevol tipus d'esport en instal·lacions esportives.

Aquesta iniciativa s'avança a la previsió que ja tenia el Servei d'Esports, que pensava instaurar-la al segon semestre per a donar servei a aquelles persones que, per estar confinades per prudència davant la seua vulnerabilitat al virus, han vist molt reduïda la seva activitat física saludable, element imprescindible tant a nivell físic com mental en aquestes situacions.

Calendari: https://www.uji.es/serveis/se/altres/esports_en_linia/