Caixalmassora col·labora en la nova activitat de la FUE-UJI «Desdejunis de treball Europa 2027»

21/09/2020 | SCP

Caixalmassora, entitat pertanyent al Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i col·laboradora habitual en diferents iniciatives de l'UJI, finançarà una nova activitat de la FUE-UJI: el cicle «Desdejunis de treball Europa 2027».

L'Oficina de Projectes Europeus i Internacionals de la FUE-UJI, EuroFUE-UJI, impulsa aquesta acció, la primera sessió de la qual tindrà lloc el pròxim 30 de setembre i que consistirà en una cita mensual en la qual es facilitarà informació de primera mà als Patrons de la FUE-UJI sobre els nous mecanismes de finançament i subvencions de la UE, dirigits tant a empreses com a entitats públiques. Entre les temàtiques que es tractaran es troben els Fons Europeus per al període 2021-2027, el programa Innovation Fund, Green Deal, EIC Accelerator i Horizon Europe.

Caixalmassora, entitat centenària radicada a Almassora, és un referent entre les caixes rurals, una institució que es renova constantment al servei d'Almassora i de les seues gents, amb un important component social i cultural. Una institució que s'implica en el desenvolupament de la província, apostant per iniciatives que contribuïsquen a millorar la competitivitat de l'entorn econòmic.

En aquesta ocasió, Caixalmassora s'ha aliat amb la Fundació Universitat Jaume I-Empresa per a tirar endavant aquesta acció, que pretén acostar a les empreses la informació sobre el pressupost per als programes europeus d'inversió i d'ajudes per al període 2021-2027. Programes que comptaran amb un pressupost de més d'1.100.000 milions d'euros i l'accés dels quals és, en moltes ocasions, desconegut per a empreses, fundacions i altres entitats de la societat civil.

La signatura del conveni de col·laboració entre Caixalmassora i la FUE-UJI ha tingut lloc el 18 de setembre en els salons de l'entitat bancària amb l'assistència de Miguel Serra, president de Caixalmassora; Marián Llop, directora general; Carlos Cabrera, president executiu de FUE-UJI i Gloria Serra, gerent de la Fundació.

Tota la informació sobre els «Desdejunis de treball Europa 2027» està disponible en la web de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i en la de l’EuroFUE-UJI: www.eurofue.com