FACSA se suma a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I

07/09/2020 | SCP

FACSA s’uneix com a mecenes a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I, la campanya extraordinària de captació de fons impulsada per la universitat pública de Castelló, amb la qual es vol contribuir a pal·liar els efectes negatius que està provocant i provocarà la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat.

Els recursos obtinguts a través de la campanya es destinen a tres projectes: un fons de beques per a estudiantat amb problemes econòmics i familiars a causa de la pandèmia, i per a dos projectes d'investigació contra la COVID-19. L’aportació de FACSA es destinarà al projecte d'investigació per al desenvolupament d'un fàrmac antiviral contra la COVID-19, l'objectiu principal del qual és preparar compostos químics contra la infecció del virus del SARS-CoV-2 com a potencials fàrmacs antivirals contra la COVID-19.

FACSA forma part del patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i col·labora amb la Universitat Jaume I amb la Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua i les beques FACSA, que s’atorguen a 25 estudiants de l’UJI residents a Castelló, entre altres accions.

Amb més de 145 anys de trajectòria, FACSA és la companyia amb més història de Grupo Gimeno. Convertida actualment en l'empresa privada espanyola amb més experiència en la gestió del cicle integral de l'aigua, FACSA dona servei a més d’1,5 milions de persones de més de 300 municipis, subministra més de 100 milions de m3/a d'aigua i depura 100 m3/a d'aigües residuals en les quasi 300 estacions de depuració d'aigües residuals (EDAR) que gestiona. FACSA es caracteritza, a més, per una gestió responsable d'un bé tan escàs com és l'aigua gràcies a la seua aposta per innovadores iniciatives d'ús responsable de l'aigua.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te’n donant: https://bit.ly/2zmict3