UBE se suma a la campanya de captació de fons #SomUJIcontraCOVID

04/09/2020 | SCP

L'empresa UBE Corporation Europe se suma com a col·laborador a la campanya extraordinària de captació de fons contra la COVID-19 impulsada per la Universitat Jaume I de Castelló per a pal·liar els efectes negatius que està provocant la COVID-19 en la comunitat universitària i en la societat. La contribució d'UBE es destinarà al projecte de la campanya #SomUJIcontraCOVID que més ho necessite.

UBE Corporation Europe col·labora estretament amb la Universitat Jaume I en diversos àmbits, com ara l'acolliment d'estudiants en pràctiques, la realització de projectes d'investigació conjunts en camps com la química, el desenvolupament de materials, l'ètica empresarial o de depuració d'aigües, així com el patrocini d'alguns projectes de l'UJI com les beques de mobilitat al Japó o el Màster en Eficiència Energètica, entre altres. Així mateix, UBE és patró de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i és empresa vinculada a Espaitec, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la universitat pública de Castelló.

Durant la crisi de la COVID-19 s'ha posat en relleu la importància d'alguns dels productes que l'empresa japonesa produeix a Castelló, com són els fertilitzants d'ús general o la pel·lícula per a protecció higiènica i conservació duradora d'aliments. Així mateix, UBE ha enfortit des de març la seua col·laboració amb algunes de les principals entitats del sector social de Castelló i, fidel al seu principi fundacional de «viure i prosperar juntament amb la comunitat», s'uneix a aquesta iniciativa de la Universitat Jaume I per a donar suport a les persones de l'entorn universitari i accelerar la investigació relativa a la COVID-19.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te’n donant: https://bit.ly/2zmict3