Torrecid se suma a la campanya de captació de fons #SomUJIcontraCOVID

24/07/2020 | SCP

L'empresa Torrecid se suma com a mecenes a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I. L’objectiu d’aquesta campanya extraordinària de captació de fons és contribuir a pal·liar els efectes, tant econòmics com sanitaris, que està provocant la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat.

Des de Torrecid S.A. aporten 3.000€ en benefici de la Universitat Jaume I dirigits exclusivament al Fons de Beques POSTCOVID-19. El seu objectiu és ajudar a pal·liar els efectes negatius que està provocant i provocarà aquesta crisi en l'estudiantat més vulnerable de la comunitat universitària.

Aquesta empresa, a través de la Fundació Torrecid,  forma part del patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i col·labora amb la Universitat Jaume I amb diversos projectes, entre els quals destaca l’Aula Fundació Torrecid de Lideratge i Innovació.

Torrecid és un grup empresarial multinacional dedicat al subministrament de productes, serveis, solucions i tendències de futur als sectors de la ceràmica i el vidre. El grup Torrecid està present a 28 països i la seua seu central es troba a l’Alcora (Castelló), des d’on es marquen les directrius i estratègies i també on es realitzen els principals estudis i treballs d’innovació.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te'n donant: https://bit.ly/2zMict3