La Universitat Jaume I i Banco Santander impulsen ajudes socials per a l'estudiantat davant la COVID-19

13/07/2020 | SCP

La Universitat Jaume I i Banco Santander impulsen ajudes socials per a pal·liar situacions de vulnerabilitat social i econòmica de l'estudiantat a conseqüència de la pandèmia generada per la COVID-19.

La convocatòria, dirigida a l’estudiantat de grau, màster i doctorat matriculat a l'UJI en el curs 2019-2020, està ja oberta i compta amb un import global de 30.000 euros. Les ajudes estan destinades a fer front a despeses de matrícula, lloguer o manutenció amb un import màxim de 1.200 euros per beneficiari.

L’accés i inscripció d’aquestes ajudes es realitza a través de la plataforma de beques de Banco Santander. El termini per a sol·licitar les ajudes finalitza el pròxim 31 de juliol de 2020.

Aquesta iniciativa forma part del «Fondo Supera COVID-19» que Banco Santander va llançar a l’abril, juntament amb CRUE Universidades Españolas i CSIC, i que va destinar 8,5 milions d’euros per a finançar projectes i mesures de suport, l’objectiu dels quals és minimitzar l’impacte de la crisi generada per la pandèmia. Se centra en tres línies d’actuació: investigació, projectes d’impacte social i enfortiment de la capacitat tecnològica de les universitats.