L’UJI obre tres nous cursos de formació digital per al seu professorat davant la COVID-19 Les propostes formatives han tingut una excel·lent acollida amb 400 inscripcions durant les primeres hores

25/05/2020 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló, per tal de donar resposta a la situació generada per l’emergència sanitària de la COVID-19, ha obert la inscripció a tres nous cursos de formació digital dirigits al personal docent i investigador dins del Pla de Formació Docent del Professorat i juntament amb el Pla UJI Digital. Es tracta dels cursos «Disseny de qüestionaris per a la realització d’exàmens en línia», «Tutorització eficient de TFG o TFM a distància» i «Disseny, realització i revisió de cursos en línia per a grau i màster», que han tingut una excel·lent acollida amb un total de 400 inscripcions en només unes hores i 244 professors diferents inscrits en algun dels tres cursos.

Els cursos, que s’impartiran des de finals de maig fins al juliol, es realitzaran a través de l’Aula Virtual i impliquen la realització de tasques sota la tutoria i retroacció de professorat de la Universitat. El PDI amb participació satisfactòria rebrà la certificació del mèrit docent corresponent.

El Pla de Formació Docent del Professorat inclou diferents programes amb un doble objectiu. D’una banda, promoure i donar suport al desenvolupament professional docent del professorat de l’UJI, i d’altra, contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament i de l’aprenentatge de l’estudiantat.