28/05/2020 | SCP

La Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la quarta edició del Congrés «Investigació i Gènere a l'UJI», dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l'activitat docent en el camp dels Estudis de les Dones, Feministes i de Gènere. Aquesta edició es realitzarà virtualment de manera excepcional per motiu de la pandèmia de la COVID-19. La data prevista inicialment era el 12 de maig, però va haver de ser ajornada per l’estat d’alarma i, finalment, es celebrarà el 21 d’octubre de 2020.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i es difondran els resultats de treballs finals de grau (TFG), treballs finals de màster (TFM), tesis doctorals, projectes d'investigació i d'innovació docent de grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seua excel·lència i qualitat, com a mereixedors del IV Premi Investigació i Gènere Universitat Jaume I en cadascuna de les categories previstes.

De moment, s’ha obert la convocatòria per a presentar les comunicacions a la qual es podran presentar persones o grups que hagen realitzat treballs d’investigació i docència relacionats amb els estudis de les dones, feministes i de gènere, finalitzats entre els anys 2015 i 2020, en el marc dels programes educatius i de recerca de l’UJI. El termini de presentació de les comunicacions finalitza el 13 de setembre.