Professionals de Creu Roja ofereixen una xarrada sobre els ODS a l’alumnat de Dret de l’UJI

27/02/2020 | SCP

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat de la Universitat Jaume I amb l’oficina provincial de Castelló de Cruz Roja Espanyola han oferit una jornada sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible a l’alumnat de segon curs del Grau en Dret, dins de l’assignatura de Dret Civil que dirigeix el professor Antonio Fayos.

La xarrada, que també ha estat oberta al públic en general, ha sigut a càrrec de l’advocada Jessica Rabanedo i el psicòleg Álvaro Valcárcel, ambdós del programa de refugiats de Creu Roja Espanyola a Castelló.

Aquesta sessió és la primera d’una sèrie de jornades que s’oferiran a l’UJI sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible.