L’alumnat del Grau en Periodisme de l’UJI visita À Punt

21/02/2020 | SCP

Trenta estudiants de quart curs del Grau en Periodisme, acompanyats de la professora de l’àrea Silvia Marcos, han visitat la seu de la Ràdio Televisió Pública Valenciana, À Punt, situada a Burjassot.

L’alumnat de l’assignatura d’Edició i Producció de Programes Informatius a Ràdio i Televisió ha pogut conèixer de primera mà la redacció única i integral característica de la cadena pública, on treballen junts periodistes, realitzadors, càmeres, lingüistes, i experts en web i xarxes, entre altres. Així mateix, també han pogut veure els diferents platós de ràdio i televisió i les sales de realització. Una visita en la que els futurs periodistes també han pogut conversar, traslladar les seues inquietuds i intercanviar les seues impressions amb Remei Blasco, directora d'Informatius, Anna Penya, cap de l'Àrea Digital i Albert Vicent, cap de la Unitat de Projecció Social.