Un taller mostra a l'UJI les innovacions educatives en metodologia d’avaluació de llengües

17/02/2020 | SCP

El responsable de la Unitat de Certificació Lingüística de l’Instituto Cervantes, Javier Fruns, ha impartit a la Universitat Jaume I el taller titulat «L'avaluació de llengües en la era digital», en el qual s’han tractat les implicacions de crear exàmens de llengües per ordinador, i les repercussions que tenen sobre què s’avalua i com s’han d’avaluar l’expressió i la interacció orals. Els ordinadors ofereixen una sèrie de vies d’avaluació que determinen no només les propietats dels exàmens (fiabilitat, autenticitat, validesa, viabilitat i interactivitat), sinó també, el concepte mateix de la interacció.

L'activitat és un dels tres tallers d'accés gratuït per a tota la comunitat universitària organitzats pel Seminari Permanent de Recerca Educativa en Espanyol com a Llengua Estrangera (SPIEELE) en col·laboració amb el curs de Postgrau de Formació de Professorat d'Español com a Llengua Estrangera. El cicle de tallers continuarà el divendres 21 de febrer amb el taller de Ana Castelo (Universitè de Lille, França) «Cos, moviment i empatia en la comunicació de llengües».

La inscripció als tallers és gratuïta i s'ha de realitzar a través del formulari http://posgradoele.uji.es/