El programa «Practica a l’UJI!» ha rebut 1.833 estudiants de 49 centres educatius

14/02/2020 | SCP

El programa «Practica a l’UJI!» del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social de la Universitat Jaume I de Castelló ha finalitzat la seua dècima edició amb l’assistència de 1.833 estudiants pertanyents a 49 centres educatius de les províncies de Castelló, València, Tarragona i Terol.

Aquest programa forma part del projecte Transita «Un pas cap a la universitat» de la Unitat de Suport Educatiu (USE) i es realitza amb la col·laboració dels centres, les vicedireccions i els vicedeganats dels graus i professorat d’aquests. «Practica a l’UJI!» és un punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la universitat que té la finalitat de despertar, entre el futur estudiantat universitari, la vocació per les temàtiques que es treballen en aquestes sessions i facilitar la presa de decisions.

Un total de 26 graus han portat a terme les seues propostes a les instal·lacions de la Universitat Jaume I. Concretament, tots els graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i la Facultat de Ciències Humanes i Socials amb els graus en Història i Patrimoni, Humanitats: Estudis Interculturals, Mestre/a, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.