Un taller mostra els recursos educatius més innovadors en la formació de professorat d'español com a llengua estrangera

10/02/2020 | SCP

La professora de la UNED Beatriz Sedano ha impartit el taller «Recursos educatius oberts i eines TIC per a l'ensenyament d'espanyol com a llengua estrangera a persones desplaçades», en el qual ha compartit els recursos educatius més innovadors que es poden emprar avui dia en l'educació de qualsevol àmbit. La doctora Sedano, codirectora del MOOC Curs d'espanyol per a necessitats immediates [per a immigrants] de la UNED, ha comptat per a aquest projecte amb la col·laboració de les professores dels Departaments de Filologia i Cultures Europees Mercedes Sanz i Estudis Anglesos Noelia Ruiz.

L'espanyol com a llengua estrangera és cada vegada més estudiat. Actualment, més de 22 milions de persones en 110 països l'estan aprenent, i per això és una formació essencial per a estudiantat universitari de carreres com ara Traducció i Interpretació, Estudis Anglesos o Mestre/a d'Educació Infantil i Primària.

L'activitat és un dels tres tallers d'accés gratuït per a tota la comunitat universitària organitzats pel Seminari Permanent de Recerca Educativa en Espanyol com a Llengua Estrangera (SPIEELE) en col·laboració amb el curs de Postgrau de Formació de Professorat d'Español com a Llengua Estrangera. El cicle de tallers continuarà el divendres 14 de febrer amb el taller de Javier Fruns (Institut Cervantes) L'avaluació de llengües en l'era digital i el 21 de febrer amb Cos, moviment i empatia en la comunicació de llengües d'Ana Castelló (Universitè de Lille, França).

La inscripció als tallers és gratuïta, però s'ha de realitzar a través del formulari http://posgradoele.uji.es/