Les candidatures Saó i Més llibertat-Más libertad representaran l’estudiantat al Claustre de l’UJI Segons les dades provisionals, Saó ha aconseguit un total de 28 representants i Més llibertat-Más libertad nou representants

04/12/2020 | SCP

La Universitat Jaume I va celebrar ahir 3 de desembre les eleccions per a la renovació dels 37 representants de l’estudiantat al Claustre, una jornada electoral en la qual més de 13.500 alumnes de l’UJI van poder exercir el seu dret al vot, entre les 9 i les 20 hores, mitjançant un sistema de votació electrònica.

Les candidatures que, provisionalment, més vots han obtingut han sigut Saó, amb 28 representants, seguida de Més llibertat-Más libertad, amb nou representants.

Cal destacar que el percentatge de votació total ha sigut del 19%, el més alt fins ara de l’alumnat en les eleccions al Claustre. En total, han votat 2.576 alumnes dels 13.582 censats.

El 15 de desembre es publicarà la resolució de reclamacions i la proclamació definitiva dels resultats.

Proclamació provisional de resultats

Proclamació provisional d'electes