La II Jornada d'Innovació UJI–Empreses arriba a Vinaròs per a abordar els reptes en R+D+i La jornada està coordinada per Espaitec i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vinaròs, al costat del finançament de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI)

27/11/2020 | SCP

•  espaitec-innovacio-vinaros Acto-Transferencia-UJI-Ajuntament-Vinaros-1_w

•  espaitec-innovacio-vinaros Acto-Transferencia-UJI-Ajuntament-Vinaros-2_w

•  espaitec-innovacio-vinaros Acto-Transferencia-UJI-Ajuntament-Vinaros-3_w

Imatge d'arxiu.

La Universitat Jaume I de Castelló i l'Ajuntament de Vinaròs organitzen el pròxim dilluns 30 de novembre la «II Jornada d'Innovació UJI–Empreses». La inauguració de la jornada es realitzarà des del centre Vinalab, a càrrec de la regidora d'Hisenda, Indústria i Ocupació de Vinaròs, Maria Cano, i el vicerector adjunt de Transferència, Innovació i Emprenedoria, David Cabedo.

La jornada continuarà en format en línia amb la ponència «Cap a la transferència del coneixement. Finançament de projectes d'R+D+i en col·laboració empresa-universitat», a càrrec d'Ismael Rodrigo, director de l'Oficina de Cooperació en Recerca i Desenvolupament Tecnològic de l'UJI. La jornada, moderada per Juan Antonio Bertolín, director d'Espaitec i gerent de la Fundació General de l'UJI, seguirà amb un programa de reunions virtuals, one to one, entre grups d'investigació de la universitat i empreses de l'àrea de Vinaròs.

La innovació i la tecnologia són els vectors clau per a eixir de l'actual situació de crisi. En aquesta jornada, personal investigador de la Universitat Jaume I i professionals d'empreses de l'àrea de Vinaròs, exploraran possibilitats de col·laboració amb l'objectiu de donar resposta als reptes que planteja l'actual conjuntura.

La jornada s'emmarca dins del projecte Antenes de Transferència de Coneixement, dut a terme per la Fundació General de la Universitat Jaume I, responsable de la gestió d'Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de l'UJI, i finançat per l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI), a través del Conveni d'Impuls de la Transferència de Coneixement i Tecnologia entre Universitat i Empresa i Suport de l'Emprenedoria Innovadora signada amb els parcs científics de la Comunitat Valenciana.