Espaitec reunirà experts en innovació durant Innovatossals 2020

23/10/2020 | SCP

Espaitec, el Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, organitza la Jornada Innovatossals 2020 (Innovant amb Tombatossals), esdeveniment que forma part del programa de creixement empresarial Castelló Global Program, cofinançat per la Diputació de Castelló.

La jornada d'innovació se celebrarà en doble sessió el dimarts 27 d'octubre i 3 de novembre, i està dirigida exclusivament a executius i executives de les empreses de la província de Castelló. L'acte es desenvoluparà, en totes dues sessions, en format en línia a través de la plataforma Zoom.

Innovatossals 2020 pretén ser un lloc de trobada de professionals experts en innovació, de diferents sectors de tot el país, que puguen aportar la seua experiència en els seus respectius sectors empresarials, així com en projectes de col·laboració amb universitats en matèries de transferència de coneixement i tecnologia i compartir la seua visió amb les empreses de la província de Castelló.

En aquesta primera edició, es comptarà amb experts en innovació d'empreses reconegudes internacionalment com Airbus, Talgo, IBM, Asti, Innoget, Bosch-Balay, Grupo Premo i Google, entre altres, que compartiran amb directius i directives d'empreses de la província de Castelló les seues estratègies en els processos d'innovació que han dut a terme en les seues companyies.