La Fundació Germà Colón convoca un concurs de lipogrames per a l’estudiantat de l’UJI

28/10/2020 | SCP

La Fundació Germà Colón ha convocat un concurs de lipogrames dirigit a l’estudiantat de la Universitat Jaume I.

El text, de temàtica lliure, ha de ser original i inèdit i no haver rebut prèviament cap premi o accèssit en un altre concurs, certamen nacional o internacional. A més, haurà d’estar escrit en català i tindre almenys 300 paraules. Cada autor podrà presentar fins a dos lipogrames.

La convocatòria preveu un primer premi i dos accèssits que s’inclouran en una publicació de la Fundació Germà Colón. A més, es contempla una dotació de 300 euros per al primer premi, 200 euros el segon i 100 euros el tercer.

Un lipograma és una obra literària o composició poètica en què s’ometen intencionadament totes les paraules en què apareix una determinada lletra o un grup determinat de lletres, segon el Diccionari de la Llengua Catalana.

El termini de presentació dels lipogrames finalitza l’1 de desembre de 2020.