El Col·legi de Graduats Socials i l'UJI premien els millors expedients acadèmics del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans de l'UJI

24/01/2020 | SCP

Tres estudiants de la Universitat Jaume I han rebut el reconeixement del Col·legi de Graduats Socials de Castelló pels seus excel·lents expedients acadèmics. Una distinció que a més de posar en valor l'esforç i les capacitats d'aquestes alumnes del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans que acaben d'acabar la seua etapa acadèmica, també suposa un impuls per a facilitar el seu accés al mercat laboral. Els tres esments especials tenen un any de col·legiació gratuïta.

Els esments especials han estat concedits a Nadia Franch, com l'estudiant amb la nota més alta; Sonia Valls i Fàtima Porcar. En l'acte de lliurament, han participat la vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez; el vicedegà i professor de Dret del Treball i Seguretat Social de l'UJI, Fernando de Vicente Pachés, i la presidenta del Col·legi, Amparo Máñez.

«Les noves promocions són el futur de la professió, fins i tot m'atreviria a dir que també del col·legi», ha comentat la presidenta del Col·legi de Graduats Socials de Castelló, Amparo Máñez, qui manté com una de les prioritats del seu mandat incrementar la connexió amb les universitats. L’estudiantat són un grup prioritari cap al qual es dirigeixen diferents actuacions per part d'aquesta institució que acaba de complir 45 anys i que representa uns 300 col·legiats a la província. «Posem a la vostra disposició l'experiència, l'esforç formatiu i la companyonia, perquè aquesta és també la vostra casa, i encara que el camí pot ser dur, us assegure que val la pena», ha recordat Máñez.

Per la seua part, el secretari del Col·legi, Jorge Marí, ha explicat que «durant els últims anys hem avançat en la nostra relació amb l'àmbit acadèmic, especialment amb l'UJI, que ha demostrat una gran sensibilitat per a bastir ponts cap al mercat laboral per als seus estudiants» i «ara hem de consolidar aquest esforç amb noves iniciatives», ha afegit qui precisament va ser un dels millors expedients en 2016.

La Diputació de Castelló ha acollit aquest acte oficial organitzat pel Col·legi de Graduats Socials de Castelló, en el qual també s'ha retut homenatge a Vicente Archilés Ramón i a Antonio Martínez Pascual, i s'ha fet públic el resultat de la campanya de captació de fons «Graduad@s Solidari@s», que enguany té com a beneficiària l'Associació d'Esclerosi Múltiple de Castelló.