L’UJI i l’Institut Tazkia d’Indonèsia col·laboraran en matèria d’intercanvi, programes d’estudi i investigació

20/09/2019 | SCP

• Visita de la rectora de l’Institut Tazkia d'Indonèsia visita-indonesia Visita_Rectora_Indonesia_19DLL44_600

Foto: Damián Llorens

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha rebut dimecres 18 de setembre a la rectora de l’Institut Tazkia (Indonèsia), Murniati Mukhlisin. Aquesta visita constitueix un primer pas per a iniciar una relació en l’àmbit de l’educació superior i la investigació.

L’Institut Tazkia és una institució amb vint anys d’existència amb programes d’economia i finances islàmics. Les dues institucions signaran en breu un conveni per a promoure l’intercanvi d’estudiantat i professorat, així com la col·laboració en programes d’estudis i el desenvolupament de projectes d’investigació conjunts.

Tant la rectora de l’UJI com la rectora de l’Institut Tazkia han mostrat la seua satisfacció per l’establiment d’aquesta col·laboració, amb el seu desig que els intercanvis que es posen en marxa beneficien totes dues institucions.

A la reunió han assistit també el vicerector d’Internacionalització i Cooperació de l’UJI, Joan Martín Montaner; el professor del departament d’Economia de l’UJI, Emili Tortosa Ausina, i la professora Faiza Ismail, de la Shaikh Ahmad Hassan School of Law.

La rectora Murniati Mukhlisin havia participat prèviament en el congrés 4th IFBBE 2019 organitzat per la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Universitat de València, INCEIF (Kuala Lumpur, Malàsia) i Lahore University of Management Sciences (LUMS, Lahore, Pakistan) els dies 16 i 17 de setembre. El congrés tractava sobre temes relacionats amb inclusió financera, sostenibilitat i ètica econòmica i empresarial.