Estudiantat de l’UJI mostra els seus dissenys «contract» en la Fira Hàbitat València

20/09/2019 | SCP

Estudiantat del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes ha mostrat els seus productes al llarg de tota la setmana en el saló NUDE de la Fira Hàbitat València, una trobada internacional de gran prestigi que representa una bona oportunitat per a l’alumnat de mostrar les seues idees i bon fer en el camp del disseny de producte.

Els dissenys que s’han presentat en aquesta edició, realitzats dins del projecte Intercrea pels alumnes María Luisa Tataje, David Collado, Cristina Martí, Andrea Pérez, Sergio Ramón, Francisco Mazo, Laura Torca, Óscar Vera i Laura Sanjuan, han tingut molt bona acceptació a la Fira. Concretament, els productes s’han enfocat cap al disseny contract per a espais públics, oficines o hotels, tractant d’ajudar l’usuari en la seua forma de relacionar-se amb l’espai.

Per al disseny d’aquests productes, l’alumnat ha comptat amb la col·laboració de l’empresa Inclass, una empresa familiar, fundada en la dècada dels 90, referent en l’àmbit estatal i internacional centrada en la fabricació de moble contemporani. Així, l’estudiantat ha realitzat diverses visites a l’empresa per tal de nodrir-se dels seus valors i incorporar-los als seus dissenys en base a les recomanacions de l’equip d’Inclass.

La iniciativa Intercrea UJI té com a objectiu que l’estudiantat participe en una experiència de desenvolupament de producte real a través del foment de les sinèrgies amb persones i entitats vinculades amb el disseny i la innovació. Aquest projecte es realitza amb el suport de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i està coordinat per la professora Julia Galán, del Departament d'Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny de l’UJI, i gestionat pel dissenyador Vicent Clausell. A més, ha comptat amb la participació destacable de l'estudiantat dels últims cursos del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, el vicedirector del qual és Raúl Izquierdo.

Més informació:

www.intercrea.uji.es