Vox UJI Ràdio inicia nova temporada amb 53 programes en la seua graella Les emissions comencen el dilluns 30 de setembre amb un programa especial per a presentar la nova programació

27/09/2019 | SCP

L'emissora de la Universitat Jaume I, Vox UJI Ràdio, inicia el 30 de setembre de 2019 una nova temporada amb 53 programes en la seua graella i amb un programa especial, realitzat des del Café dels Sentits, en el qual es presentarà la nova programació. El programa començarà a les 10.30 hores i comptarà amb la participació de bona part dels col·laboradors i col·laboradores de l'emissora.

Durant el curs acadèmic 2019-2020, Vox UJI Ràdio mantindrà les seues emissions continuades de dilluns a dissabte, amb tota classe de continguts i formats radiofònics. Entre les novetats, es troben nou programes: Academix, ...Amb ad Comunica, Animelario, Generació Z, Nauru, Notes de llibertat, Passaport Alumni, Planeta Debug i UJI Pride. A més, aquesta temporada, tornaran a les ones de l'emissora de l'UJI els programes Apocalipsis Pop, El muro de los sonidos, Expressión Otaku i Rock'n'metall.

El programa especial podrà seguir-se a través de la pàgina web http://www.radio.uji.es/, en la qual es pot escoltar l'emissora en directe per Internet i, en la Radioteca, tots aquells programes que s'han emés amb anterioritat.