AlumniSAUJI presenta la seua oferta formativa per al curs 2019-2020 Una oferta dirigida especialment a la preparació de les proves de certificació de llengües, però també amb diversitat de tallers per a la millora professional i les noves tecnologies

22/07/2019 | SCP

El programa d’antic alumnat i amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, presenta per al curs acadèmic 2019-2020 una oferta composta per més de 15 cursos i tallers centrats en la formació d’idiomes i millora professional.

L’oferta que inclou el programa està formada per cursos i tallers de diversos tipus. Hi destaquen els ja consolidats cursos d’idiomes dirigits a la preparació, especialment, de les proves de certificació de llengües, però també inclou opcions per a aquelles persones que necessiten complementar la seua formació en àrees com l’ofimàtica, les habilitats socials aplicades al món laboral i als nous perfils que aquest demanda. Part d’aquests cursos s’ofereixen en modalitat a distància per a facilitar l’accés a la formació a totes les persones sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

Altres activitats formatives complementàries en idiomes són el Writing Consulting per a reforçar l’expressió escrita de manera virtual amb un tutor personal, i els grups de conversa per a millorar la fluïdesa oral i la pronunciació amb professorat expert i un ambient agradable. Continuen les  Masterclass, classes gratuïtes de màsters universitaris i propis de l’UJI on els professionals poden assistir per a mantenir-se al dia de les novetats del seu sector.

I com a novetat, s’inclouen els Workshop Alumni, tallers gratuïts amb espai de networking de diferents temàtiques impartits per antic alumnat expert en un àmbit on, a través de l'aplicació dels coneixements relacionats amb la seua tasca professional, es donen consells, claus i exemples pràctics per a la millora laboral o personal.

Les primeres inscripcions començaran el 29 d’agost i corresponen al curs preparatori de català C2 per a la certificació de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). Les pròximes matriculacions, per als grups de conversa i el Writing Consulting, s’obriran la primera quinzena de setembre.

Les activitats formatives estan obertes a tot el públic, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics i d’accés exclusiu.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar en la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Oferta completa de cursos 2019-2020