Cuatroochenta, empresa instal·lada a Espaitec, adquireix dues empreses de sistemes de gestió i ciberseguretat per a encarar la seua eixida a bossa

31/07/2019 | SCP

Cuatroochenta, empresa instal·lada al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec, ha tancat l'adquisició de dues empreses tecnològiques de referència, Asintec i Sofistic, acompanyada d'una ronda de finançament amb l'entrada de nous socis, en compliment del seu pla estratègic després d'un any de treball. Un creixement inorgànic que suposa augmentar la seua facturació fins als 5 milions d'euros, el Ebitda (Beneficis abans d’interessos, impostos, depreciacions i amortitzacions) a 1 milió i la plantilla a 80 persones. L'objectiu, finalitzar la seua preparació per a eixir al Mercat Alternatiu Borsari (MAB).

L'empresa castellonenca, fundada pels antics alumnes de la Universitat Jaume I Sergio Aguado i Alfredo Cebrián, segueix d'aquesta forma en la línia del seu particular creixement imparable en el sector del desenvolupament tecnològic.

Amb la integració de totes dues signatures, Cuatroochenta fa un salt qualitatiu, entrant en sectors estratègics i reforçant el seu posicionament com a companyia tecnològica 100% orientada a l'optimització empresarial, amb capacitat d'aportar consultoria, desenvolupament de programari avançat i implantació. Partint dels seus orígens com a desenvolupadora d'apps, es converteix ara en un soci tecnològic de primer nivell per a escometre la transformació digital amb les solucions en el núvol més potents de gestió i ciberseguretat, un servei omnicanal que s'adapta a les necessitats de cada client i el focus sempre posat en els resultats.