La professora de l'UJI Rosa M. Agost ha estat proposada per a formar part del Consell Rector d’À Punt

11/07/2019 | SCP

La professora titular del Departament de Traducció i Comunicació i exdegana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de l'UJI, Rosa María Agost Canós, ha estat proposada pel Consell de la Ciutadania de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació per a formar part del Consell Rector d'À Punt.

Agost va participar en la primera comissió que va realitzar un informe sobre el model de llengua en els mitjans públics valencians i va formar part de la comissió de redacció del llibre d'estil, com a coordinadora de la part lingüística. A més, va estar present el dia que es va donar a conèixer el text a la comunitat universitària. «Era necessari un llibre d'estil propi per a dignificar la llengua», va afirmar Agost durant la presentació d'aquest.

Abans del seu nomenament oficial com a integrant del Consell Rector, Rosa María Agost ha de comparèixer en audiència pública davant l'Espai Audiovisual de les Corts i la Comissió d'RTVV. Des del Consell Rector d'À Punt han destacat el seu coneixement sobre l'àmbit televisiu, ja que va desenvolupar la seua tesi doctoral sobre la comunicació centrada en l'àmbit de les televisions estatals i estrangeres.