IoTsens i l'UJI premien el millor projecte d'IoT del Grau en Enginyeria Informàtica

01/07/2019 | SCP

El disseny d'un sistema de control remot mitjançant tecnologia d'Internet de les Coses (IoT) aplicat a un observatori astronòmic per part de l'alumne David Castellano ha estat seleccionat com el Millor Projecte de Disseny i Implementació de Sistemes de IoT entre l'alumnat de l'assignatura de «Disseny de sistemes encastats i de temps real» de quart curs del Grau en Enginyeria Informàtica de la Universitat Jaume I de Castelló.

Un certamen que l'UJI i IoTsens, l'empresa del Grup Gimeno especialitzada en el desenvolupament de solucions integrals de maquinari i programari d'Internet de les Coses, han posat en marxa per primera vegada aquest curs per a incentivar a l’estudiantat en el disseny d'aquest tipus de sistemes i potenciar la seua creativitat.

L'autor del projecte ha rebut un premi en metàl·lic, així com una estada en pràctiques en IoTsens. Per la seua part l'alumne Alex George Moraru ha resultat finalista en aquesta primera edició del certamen, que ha comptat amb una bona participació i té previst convocar noves edicions pròximament.