La Universitat Jaume I gradua 71 alumnes de Medicina i 51 d'Infermeria

12/06/2019 | SCP

El Paranimf de la Universitat Jaume I ha acollit els actes de graduació de la tercera promoció del Grau en Medicina i la cinquena promoció del Grau en Infermeria de la universitat pública de Castelló. Concretament, s'han graduat 71 alumnes de Medicina i 51 d'Infermeria que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2018-2019.

En l'acte de graduació de l'estudiantat de Medicina han intervingut Elena Escudero Martínez i Alexis Maisonneuve Jarrigue en representació de l'alumnat, i la professora de la Unitat Predepartamental de Medicina María José Monedero Mira com a padrina.

Mar Cerdán Peraire i Adrián Moliner García han sigut els encarregats de parlar en nom de l'estudiantat en la graduació d'Infermeria i la professora de la Unitat Predepartamental d'Infermeria, Ana Folch Ayora, ha intervingut com a padrina.

Per a finalitzar, el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester, ha tancat tots dos actes, que han comptat també amb la participació del vicedegà del Grau en Medicina, Conrado Martínez, i el vicedegà del Grau en Infermeria, Eladio J. Collado.

Fotografies graduació Infermeria

Fotografies graduació Medicina