Estudiants de l'UJI guanyen el segon premi del VIII Concurs Internacional de Vídeo del Grup Compostel·la d'Universitats

29/05/2019 | SCP

Laura Calomarde Juárez, Paula Ortiz Anquela, Guillermo Arturo Baameiro Gallardo i Violeta Martín Burgos, estudiants de la Universitat Jaume I, han guanyat el segon premi del VIII Concurs Internacional de Vídeo del Grup Compostel·la d'Universitats amb el seu treball «The Route». Els alumnes han sigut premiats amb 400 euros bruts i un diploma de reconeixement.

Aquest concurs va sorgir com una iniciativa per a animar els estudiants a treballar amb les noves tecnologies, potenciant el desenvolupament d'unes competències professionals adaptades a la nova era digital. Aquest concurs reconeix la creativitat i originalitat dels estudiants de les universitats sòcies del GCU.

El jurat ha estat compost pel president del Grup Compostel·la d'Universitats, Marek Kręglewski; la vicepresidenta del grup i professora de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet Gómez; el vicerector de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat de Las Palmas de Gran Canaria, Richard Clouet; el director de Doctorats, Mestratges i Postgraus de la vicerectoria d'Investigació i Programes de Postgrau de la Universitat Colón (Panamà), Jean Paul Carrera; el professor adjunt del Departament de Comunicació i Estudis de Mitjans de Comunicació de la Facultat d'Humanitats de la Universitat de Pécs (Hongria), Adam Guld; i la secretària executiva del Grup Compostel·la, María Teresa Carballeira Rivera.