L’UJI entrega els premis del VI Concurs de Rebosteria El concurs forma part de les activitats organitzades per l’OCDS dins de la Setmana pel Comerç Just

09/05/2019 | SCP

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS) de l’UJI ha realitzat per sisè any consecutiu el Concurs de Rebosteria de Comerç Just en què han sigut premiades Paula Dumbravian i les postres «Mousse de xocolata blanca a l’aroma de cafè i krantz» amb el primer premi i Tonina Durán amb «Tortada a les tres xocolates» amb el segon premi.

Ambdues guanyadores han rebut dues cistelles de productes de comerç just i ecològic valorades en 100 i 75 euros respectivament.

El jurat de la competició ha estat format per la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez; Margarita Miñarro en representació del PDI; Vicent Breva, personal de l’OCDS, i Eugenia Stanca, en representació de l’estudiantat.

Aquest concurs forma part de les activitats organitzades per l’OCDS dins de la VI Setmana pel Comerç Just, en la qual també s’han realitzat tasts de cacau i xocolata, degustacions de productes i desdejunis de comerç just, entre d’altres.