La Universitat Jaume I participa en la Fira Internacional del Llibre de Buenos Aires 2019

25/04/2019 | SCP

•  fira-llibre-argentina une_fira

Imatges de l'estand de l’UNE en la Fira del Llibre de Buenos Aires 2018

Publicacions de la Universitat Jaume I acudeix a la 45a Fira del Llibre de Buenos Aires, que se celebra del 25 d'abril al 13 de maig de 2019, amb una selecció de les seues novetats i clàssics editorials. L'objectiu és difondre en aquesta mostra, una de les més importants cites internacionals del llibre, les obres amb més projecció exterior, especialment en el mercat hispanoparlant.

L'UJI assisteix a aquesta cita sota el pavelló de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), en el qual 39 editorials d'universitats i centres d'investigació exposaran més de 500 títols que abasten les més diverses àrees de coneixement i matèries: política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, turisme i educació, entre altres.

Les publicacions de l'UJI, juntament amb les de la resta d'editorials universitàries, podran consultar-se i, si escau, adquirir-se en l'estand de l’UNE (núm. 317, Pavelló Blau), que estarà assistit pel distribuïdor argentí Jorge Waldhuter. Enguany, com a novetat, s’oferirà als visitants la possibilitat d'adquirir qualsevol llibre de l'exposició permanent que les editorials universitàries espanyoles tenen a Buenos Aires, formada per un ampli fons de títols.

www.tenda.uji.es