Més de 2.250 alumnes de secundària participen en la novena edició del programa «Practica a l’UJI!» Aquest curs hi han presentat propostes 25 graus de l’UJI de la mà de 87 membres del professorat universitari

02/04/2019 | SCP

El programa «Practica a l’UJI!», impulsat pel Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social, ha finalitzat la seua novena edició amb una assistència de 2.253 estudiants i estudiantes de secundària, pertanyents a 53 centres educatius de les províncies de Castelló i València.

Aquest curs acadèmic, un total de 25 graus han presentat la seua proposta de la mà de 87 professors i professores universitàries. Concretament, han participat els deu graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, els vuit graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i, com a novetat, la Facultat de Ciències Humanes i Socials amb el grau en Història i Patrimoni, Humanitats: Estudis Interculturals, Mestre o Mestra, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.

«Practica a l’UJI!» és un punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Universitat que té la finalitat de despertar, entre el futur estudiantat universitari, la vocació per les temàtiques que es treballen en aquestes sessions, realitzades en les mateixes instal·lacions de la Universitat Jaume I i facilitar la presa de decisions.

Aquest programa forma part del projecte Transita «Un pas cap a la universitat» de la Unitat de Suport Educatiu (USE) i es realitza amb la col·laboració dels centres, les vicedireccions i els vicedeganats dels graus i el professorat d’aquests.