La Càtedra INCREA de l’UJI obri el període d’inscripció per participar en el projecte Erasmus+ CRE8 Europe

15/03/2019 | SCP

La Càtedra INCREA d’Innovació, Creativitat i Aprenentatge ha obert el període d’inscripció per a l’estudiantat que vulga participar en el projecte europeu Erasmus+ CRE8 Europe, liderat per la Karlstad University (Suècia) i en el qual participen la Universitat Jaume I (Espanya), la Universitat Lucian Blaga de Sibiu (Romania) i la Inland University de Noruega.

Aquesta iniciativa busca millorar les habilitats de comunicació, networking, creativitat i emprenedoria de l’estudiantat en un àmbit europeu. Els participants de les quatre universitats, hauran de resoldre problemes reals d’empreses reals i defensar les seues propostes davant d’un jurat que elegirà la millor per a cada repte.

Per poder participar, l’estudiantat UJI ha d’omplir el següent formulari: (https://www.kau.se/about_cre8-europe/application_UJI) fins al 31 de març de 2019. La data d’inici de les activitats és setembre del 2019 i les accions es repartiran al llarg del curs acadèmic 2019-2020. Durant aquest període els participants tindran l’oportunitat de viatjar a les diferents universitats per tal de realitzar workshops en equip, treballant amb estudiants de diverses nacionalitats.

El projecte CRE8®, que ha aconseguit un finançament de 270.000€ de la Unió Europea, planteja un model per a la resolució creativa de problemes en forma de competències, que desenvolupa habilitats valorades pels ocupadors i amplia les xarxes professionals de l’estudiantat participant.

En cada universitat es realitzarà un esdeveniment nacional de CRE8® Europa i en ell, participarà tot l’estudiantat resolent un repte real plantejat per empreses o institucions de cada país. Els equips, que poden canviar en cada esdeveniment, tindran un temps determinat per a desenvolupar i presentar la seua solució al repte. Aquestes solucions seran avaluades per representants de diferents empreses i institucions relacionades amb el repte i el jurat realitzarà comentaris sobre les solucions i triarà un equip guanyador.

Més informació sobre les dades i sobre el projecte en: www.increa.uji.es.