Evolutia Activos, S.L. s’incorpora a la docència del Màster d'Eficiència Energètica i Sostenibilitat de l’UJI Ambdues entitats han firmat un conveni de col·laboració empresarial

02/04/2019 | SCP

La Universitat Jaume I i Evolutia Activos, S.L. han firmat un conveni de col·laboració empresarial entre ambdues entitats amb la finalitat d’incorporar al personal d’aquesta entitat a la docència del Màster Universitari en Eficiència Energètica i Sostenibilitat de la Universitat Jaume I.

Antonio Gallardo, coordinador del màster i catedràtic de l’àrea de Projectes d’Enginyeria del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció de l’UJI; i Jorge Marcilla Calle, responsable del Departament de Formació i Suport d’Evolutia Activos, S.L., s’han reunit per concretar els detalls de la col·laboració.

L’entitat Evolutia Activos S.L. està interessada a promoure la docència, la investigació, el desenvolupament i la innovació en l’àmbit de les auditories energètiques en indústria i edificació, per això personal d’aquesta empresa participarà en una de les sessions docents del màster. Evolutia Activos S.L. és una empresa capdavantera en el sector de l’eficiència energètica que desenvolupa i promou productes i serveis que apunten a una gestió racional i eficient de l’energia.