Estudiantat de l’UJI organitza un acte benèfic dins del projecte «No hunger» d’Acció contra la Fam

15/03/2019 | SCP

Estudiantat de quart de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I ha organitzat un acte benèfic per a l’ONG Acció contra la Fam que tindrà lloc el 21 de març de 2019 a El Café dels Artistes (c/ Trinitat, núm. 142, Castelló de la Plana). De 19 a 21.30 h s’exposaran diferents peces artístiques realitzades per l’estudiantat i que estaran acompanyades de música ambiental.

L’acte forma part del projecte «No hunger» impulsat per l’ONG i finançat per la Generalitat Valenciana amb la finalitat de visibilitzar la fam i transformar el «mapa de la fam» a través de l’art com a ferramenta d’expressió, denúncia i mobilització. Els beneficis recaptats es destinaran íntegrament a Acció contra la Fam.