AlumniSAUJI aborda durant el mes d’abril diversos aspectes del clima laboral

22/03/2019 | SCP

AlumniSAUJI tractarà tant el punt de vista del treballador com de l’empresa en una jornada sobre nòmines, un taller sobre teletreball i una masterclass sobre les emocions en l’àmbit laboral.

En el taller «Components d'una nòmina, tipus de contractació i clima de treball» que tindrà lloc el 4 d’abril de 2019 a les 18 hores es realitzarà una detallada explicació de com s'articulen les nòmines actualment i de quina manera s'apliquen els seus diferents elements i es donaran consells per a la millora de la situació de les persones treballadores a través de la conscienciació davant situacions de mobbing, ciberassetjament en l'àmbit laboral i prevenció bàsica de riscos laborals.

Més endavant, els dies 9 i 11 d’abril de 18.30 a 20.30 hores, el taller sobre teletreball mostrarà de la mà del desenvolupador informàtic Jaime Perera com és treballar des de casa i com fer-ho: els models que han adoptat diferents països o les eines que simplifiquen la labor de comunicar-se i coordinar-se de manera remota, entre d’altres aspectes.

Paral·lelament, el 5 d’abril tindrà lloc la masterclass «La intel·ligència emocional en el treball», on Pablo Fernández Berrocal, catedràtic de Psicologia a la Universidad de Màlaga, parlarà del concepte d'intel·ligència emocional i com es pot desenvolupar.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es o https://www.uji.es/serveis/alumnisauji/jasoc/alumnisaujipremium/formacio/