L'alumna d'Educació Infantil Ana Marcos promou un projecte artístic sobre l'equitat de gènere

11/03/2019 | SCP

L'alumna del Grau en Educació Infantil de la Universitat Jaume I de Castelló Ana María Marcos Nafría, ha promogut un projecte sobre l'equitat de gènere i la necessària visibilització de la figura de la dona en la societat, que s'ha materialitzat en l'exposició (RE) CONOCER, que pot ser visitada fins al 18 de març en l'espai Àmbit Cultural d'El Corte Inglés de Castelló.

La iniciativa va sorgir «com una necessitat» explica Ana Marcos, qui va contactar amb diverses entitats i col·lectius i va realitzar diversos tallers abordant conceptes com a equitat, feminisme, invisibilització o violència de gènere. Mitjançant aquesta unió s'han creat vincles que els porten a mirar més enllà, a conèixer i reconèixer el que fins ara era invisible.