Més de 800 persones han participat en alguna proposta formativa de l'UJI gestionada per la FUE en 2018

13/03/2019 | SCP

La formació és un dels pilars de l'activitat de la Universitat Jaume I. La FUE-UJI, a més d'oferir formació contínua pròpia, gestiona formació contínua de la Universitat Jaume I i els títols de postgrau propi universitaris.

Tenint en compte les dades de l'any 2018, es van impartir un total de 72 accions formatives amb 822 alumnes, la qual cosa es tradueix en 15.247 hores lectives.

La Fundació també va desenvolupar formació in-company i col·labora cada any en la gestió i difusió de les accions realitzades pel Club de Recursos Humans.

En 2018 va créixer de manera destacable el nombre de postgraus propis de la Universitat Jaume I que gestiona la FUE-UJI. Van ser prop de 50 títols de postgrau entre màsters, cursos d'expert/a i d'especialització, el que implica gestionar la totalitat del postgrau de la Universitat.

www.fue.uji.es