L'UJI aposta per una formació de qualitat del professorat de l'especialitat d'Espanyol com a Llengua Estrangera

18/02/2019 | SCP

El professor de la Universitat de Granada Luis Pablo Núñez va impartir el passat 15 de febrer a l’UJI la conferència «Literatura i Espanyol com a Llengua Estrangera» dins del programa del curs de postgrau propi de Formació de Professorat d'Espanyol com a Llengua Estrangera.

Durant aquesta activitat es va dur a l'aula una sòlida part teòrica que va donar pas a dinàmiques per introduir continguts literaris en els cursos d'Espanyol, sempre tenint com a referència el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües. La conferència va ser molt participativa i va reflexionar sobre la importància de la literatura per introduir en l’aula de manera efectiva, per exemple, gramàtica de forma implícita, o per a poder treballar aspectes socioculturals tant de forma directa com indirecta.

Aquesta conferència, oberta a tota la comunitat universitària, també va comptar amb la participació d’estudiantat del Màster de Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües, del Màster de Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes; i també del Grau en Estudis Anglesos i del Grau de Mestre o Mestra d'Educació Primària.

L'activitat va ser possible gràcies a la col·laboració del Servei de Llengües i Terminologia i al Seminari Permanent d'Innovació Educativa en Espanyol com a Llengua Estrangera (SPIEELE).