L’UJI ofereix cursos de comunicació en públic, disseny, realitat virtual, lideratge i hisendes locals gestionats per la FUE-UJI

21/02/2019 | SCP

La Universitat Jaume I proposa una agenda formativa per a les pròximes setmanes amb diversos cursos de formació contínua i l'inici d'un postgrau propi: el Curs d'Expert en la Gestió del Medi Ambient, dirigit pel doctor en Ciències Químiques i Professor Titular de l'Àrea de Química Inorgànica en el Departament de Química Inorgànica i Orgànica de la Universitat Jaume I, Vicente Esteve Cano.

Per al 4 de març està previst que comence un curs sobre realitat virtual per a arquitectura i interiorisme. A aquest li seguirà un curs presencial d'hisendes locals, de 16 hores de durada, del 13 al 22 de març. L'1 d'abril s'inicia l'edició número 36 del curs Comunicació per a l'Èxit, Tècniques per a parlar en públic amb eficàcia, dirigit per la conferenciant d'alt impacte i escriptora Maty Tchey i el periodista i coach Carles Herrero.

També l'1 d'abril comencen tres cursos online: un de disseny i muntatge amb Photoshop, un altre de maquetació amb Adobe Indesign i un tercer curs d'Adobe Illustrator. El 3 d'abril es donarà el tret de sortida a un curs de sancions administratives i penals en matèria tributària, que correspon al setè mòdul del Curs d'Expert en Fiscalitat Pràctica.

El curs Liderar a altres persones, que tindrà lloc a partir del 12 d'abril en el marc del Programa d'Apoderament i Lideratge per a Dones, cerca atorgar a les dones eines que els permetin reconèixer el seu propi poder per a superar les barreres socials, econòmiques i empresarials amb les quals es poden trobar en el seu futur en l'àmbit personal i sobretot, en el laboral.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa s'encarrega de la gestió d'aquests cursos.

www.fue.uji.es/formacion/cursos