Més de 2.300 persones van assistir a esdeveniments organitzats per la FUE-UJI en 2018

26/02/2019 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa promou cada any la realització de jornades, seminaris i congressos en col·laboració amb l'UJI o que aquesta li encarrega, consolidant la seua àmplia experiència en la gestió d'esdeveniments a la província. En total, durant 2018 es van dur a terme 13 activitats a les quals va assistir un total de 2.313 persones.

Durant tot l'any es van celebrar jornades de diferents àmbits de coneixement com la psicologia, el coaching, l'accés a la informació o la lingüística, entre molts altres. Cal destacar la celebració de la jornada Mirades sobre el trauma, que va congregar més de 400 professionals de la salut per a escoltar el famós compositor James Rhodes; o la confèrencia Adolescència: comunicació afectiva i efectiva, amb l'escriptora i pedagoga Eva Bach, experta en intel·ligència emocional, que va aconseguir omplir l'auditori del Paranimf de l'UJI. La FUE-UJI també es va encarregar de l'organització a l'abril de 2018 del XXI Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa i al maig, de l'I Congrés Internacional Marca, Territori i Esport.

Per a 2019 la FUE-UJI té prevista la celebració del Congrés sobre Dret Concursal al maig, la 22 edició del Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa i el 16 Congrés Internacional de Tractaments Tèrmics i de Superfície TRATERMAT 2019, al juny.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa és membre d'OCUE, l'Associació d'Oficines de Congressos d'Universitats i Fundacions Universitàries. És una entitat sense ànim de lucre que agrupa els departaments de les universitats i fundacions universitàries de l'estat espanyol que s'ocupen de la gestió dels esdeveniments promoguts pels membres de les seues respectives comunitats científiques i d'acollir els esdeveniments de tota mena que se celebren en les seus universitàries.

Més informació: www.fue.uji.es/jornadas