L'empresa CloudAppi amb instal·lacions centrals a Madrid obri seu a l'Espaitec de la Universitat Jaume I

25/02/2019 | SCP

CloudAppi té com a principal propòsit transformar les empreses a través de les APIs, una solució tecnològica que té com a objectiu definir la forma d'interacció i comunicació entre dos sistemes o programes informàtics.

CloudAppi té com a principal propòsit transformar les empreses a través de les API, una solució tecnològica que té com a objectiu definir la forma d'interacció i comunicació entre dos sistemes o programes informàtics, afavorint així la integració digital del teixit empresarial. La firma ofereix també serveis de consultoria per a emmagatzematge d'informació en el núvol i desenvolupa productes d'R+D centrats en enginyeria informàtica, aportant el seu coneixement i experiència a la transformació digital de xicotetes i mitges empreses.

Aquesta empresa sorgeix a Madrid l'any 2013 per l'aposta de cinc amics informàtics que es dedicaven a donar xarrades sobre API. «En veure que aquesta tecnologia no era molt coneguda entre les empreses, identifiquem una oportunitat de negoci i decidim crear una consultora d'innovació»,  afirma Marco Antonio Sanz, director general de l'empresa. Avui, Cloudappi compta amb 30 treballadors distribuïts entre la seu principal a Madrid i la seu recentment oberta a Castelló, situada en l'Edifici Espaitec 1 del Parc Científic Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, on treballen 10 persones amb perfil d'enginyeria informàtica, enginyeria en telecomunicacions i enginyeria industrial.

CloudAppi compta amb presència nacional i internacional, oferint els seus serveis a clients que operen en tot tipus de sectors, des d'empreses de telecomunicacions a asseguradores, bancs o navilieres. També porta les tecnologies més actuals i serveis en el núvol a tot tipus d'empreses  i, a més, actua com a departament d'informàtica d'emprenedors de tot el país, on l'ús de noves tecnologies els permet posicionar-se en el mercat.

La seua instal·lació en Espaitec respon a l'interès a desenvolupar una relació simbiòtica amb la Universitat Jaume I. «Nosaltres esperem aportar la nostra experiència i coneixement sobre APIs i tecnologia cloud, i volem que l'UJI ens aporte alumnat amb una gran formació i interès per especialitzar-se en les noves tecnologies», afirma Marco Antonio Sanz. «Una empresa innovadora necessita un ecosistema d'innovació per a poder créixer i creiem que Espaitec ens ofereix un espai únic per a desenvolupar el nostre potencial», conclou.

Accedeix al vídeo presentació de l'empresa: https://youtu.be/v-D3vRG8Pao

Accedeix a la web de l'empresa: https://www.cloudappi.net