Més de 100 persones participen en el seminari de Lideratge Internacional de l'Aula Torrecid de l'UJI

07/02/2019 | SCP

L'Aula Torrecid de Lideratge i Innovació de la Universitat Jaume I ha organitzat un seminari sobre lideratge internacional que ha tingut lloc els dies 6 i 7 de febrer de 2019 al saló d'actes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI.

Aquesta activitat ha tingut una gran acollida entre l'estudiantat de la Universitat, ja que ha comptat amb més de 100 persones inscrites procedents de diferents graus de l'UJI, com per exemple el Grau en Dret, Economia, ADE, les diferents enginyeries, Química o Turisme.

El seminari, dividit en tres sessions, ha abordat els fonaments del management i la millora de les habilitats de comunicació, i s’ha explicat el cas de l'empresa Torrecid com a exemple d'èxit. Les sessions han estat impartides per Javier Gasch, responsable de selecció del Departament de Recursos Humans de Torrecid, i Jose Enrique Clar, responsable de Formació del Departament de Recursos Humans de Torrecid.

L'Aula Torrecid de Lideratge i Innovació sorgeix d'un conveni entre la Universitat Jaume I i el Grupo Torrecid per promoure el talent de l’estudiantat universitari mitjançant l’atorgament de beques i premis, la millora de la seua formació tècnica a través de xarrades i conferències i mostrar-los les oportunitats de desenvolupament professional en el clúster ceràmic de Castelló.