Més de 150 alumnes participen en els actes de graduació de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals

16/12/2019 | SCP

Un total de 158 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2018/2019 en les diferents titulacions de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I han participat en els actes de graduació que s'han celebrat al Paranimf.

Els actes han començat amb la graduació dels graus en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural, Arquitectura Tècnica, Disseny i Desenvolupament en Videojocs, Enginyeria Informàtica, Matemàtica Computacional i Química. Vicent Climent, catedràtic d'Òptica, professor del departament de Física i exrector de l’UJI, ha sigut el padrí de l’acte, i Inés Arín Gallego, graduada en Arquitectura Tècnica ha sigut l'encarregada de representar l’estudiantat.

A continuació, s'ha celebrat l'acte de graduació de l'àmbit d'Industrials: els graus en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química i Enginyeria en Tecnologies Industrials.

Francisco Mazo Barco, graduat en Enginyeria Industrial i Desenvolupament de Productes, ha estat el representant de l’alumnat en aquest acte. La cap del projecte de competències tècniques de manteniment de BP Oil España, Susana Pérez Badal, ha exercit de padrina.

Els actes han finalitzat amb la intervenció de la directora de l’ESTCE, Amelia Simó, i la rectora de l’UJI, Eva Alcón.

Alcón ha donat l’enhorabona a les graduades i graduats per la finalització dels seus estudis i agraït el treball del personal docent i investigador «per la seua tasca en la generació i transmissió de coneixements i valors» així com el paper de les famílies i amics que també han sigut «una peça essencial en la vostra trajectòria acadèmica». Així mateix, la rectora de l’UJI ha destacat en la seua intervenció que «la Universitat no es pot limitar a formar professionals sinó que ha de participar en la formació integral de les persones i d’una ciutadania crítica, capaç de contribuir al progrés social». Finalment, ha animat l’estudiantat a continuar amb la seua formació al llarg de la vida per tal de generar coneixement i innovació, «elements essencials per al desenvolupament socioeconòmic».

L’acte de graduació ha estat organitzat per l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals amb la col·laboració del Programa AlumniSAUJI. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i una representació del món acadèmic també hi estan presents les famílies dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’alumnat que ha finalitzat els seus estudis.

Més informació: https://www.uji.es/serveis/alumnisauji/jasoc/alumnibasic/networking/graduacionsUJI/

Imatges:

Vídeos dels actes: