Estudiantat de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l'UJI realitza una visita acadèmica al despatx Tudón & Abogados

26/11/2019 | SCP

Estudiantat del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans de la Universitat Jaume I que forma part de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l'UJI ha tingut l'oportunitat de realitzar una visita acadèmica a les instal·lacions del despatx Tudón&Abogados.

L'alumnat ha pogut conèixer l'estructura i funcionament d'un despatx d'assessorament jurídic laboral i el treball real que es desenvolupa dia a dia en un despatx professional format per advocats/as i graduats/as socials. A més, el soci director del despatx, José Miguel Tudón Valls, ha realitzat una intervenció sobre el que implica realment convertir-se en un expert i bon professional, posant en valor la importància de l'estudi permanent, el reciclatge i aprenentatge constant en totes i cadascuna de les disciplines jurídic laborals.

El despatx Tudón&Abogados és una consultoria integral en serveis jurídics que ofereix assessorament jurídic laboral a empreses. Així, l'estudiantat ha pogut conèixer directament el treball que desenvolupa un equip expert i professional qualificat, multidisciplinari i dinàmic, per a oferir solucions i resultats eficaços en un entorn soci-laboral canviant i exigent.

Així mateix, els components de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals han comprovat la importància que té adaptar-se als canvis tecnològics i socials i formar-se de manera contínua per a evolucionar tant en el terreny professional com en el personal.