L’EuroFUE-UJI rep a Castelló els socis del projecte europeu Ecoblue Tourism

27/11/2019 | SCP

L'EuroFUE-UJI, Oficina de Projectes Europeus i Internacionals de la FUE-UJI, serà l'amfitriona de la primera trobada transnacional entre els socis del projecte europeu «Erasmus+ Ecoblue Tourism», sobre emprenedoria en ecoturisme blau. Aquesta reunió tindrà lloc els dies 2 i 3 de desembre de 2019 a la Universitat Jaume I, en les instal·lacions de l'Edifici de Doctorat i Consell Social, seu de la FUE-UJI, que acull aquesta primera cita com a coordinador del projecte Erasmus+.

A més de comptar amb la FUE-UJI, el consorci d'aquest projecte el formen set entitats de diferents països: University of Patras Panepistimio Patron (Grècia), Dorea Educational Institute WTF (Xipre), Training 2000 psc (Itàlia), Centre de Educació Pública Kemer Mudurlugu (Turquia), Centre d'Educació Superior Future Focus Ltd (Malta) i l'Associació d'Empresaris Gallecs a Aragó i Riberes de l'Ebre (Espanya). Representants de totes elles es desplaçaran fins a Castelló per a assistir a les sessions de treball que pretenen marcar el tret d'eixida d'aquest ambiciós projecte. L'objectiu és assentar les bases sobre les quals s'implementarà el projecte, definir les actuacions i el cronograma d'aquestes.

Tot això, amb la finalitat d'augmentar les oportunitats d'emprenedoria en ecoturisme blau als països costaners, apostant per la formació en línia a través d'una aplicació mòbil que proveirà de major informació i oportunitats tant als usuaris interessats a emprendre els seus propis negocis en aquest sector, com als seus formadors.

A més, aquesta cita també servirà per a posar en el mapa turístic blau i ecològic a la província de Castelló, la seua costa i les seues instal·lacions marítimes, que els socis del projecte europeu Ecoblue Tourism també tindran l'oportunitat de visitar durant els dies en què es desenvolupe la trobada.

Més informació EuroFUE-UJI