La Fundació Isonomia i l'Ajuntament de Moncofa signen un conveni de col·laboració

28/11/2019 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la Fundació Isonomia, Eva Alcón, i l’alcalde de Moncofa, Wenceslao Alós, han signat un conveni de col·laboració per a la promoció de la igualtat efectiva entre dones i homes i d’altres col·lectius social, econòmica, laboral, educativa o culturalment desfavorits o susceptibles de patir qualsevol tipus de discriminació.

Eva Alcón ha assenyalat que amb Moncofa, ja són 89 ajuntaments de la província els que formen part de la xarxa Isonomia per a promoure la igualtat efectiva entre homes i dones. «La Universitat ha de jugar un paper central en la construcció d’una societat més justa i igualitària a més de teixir aliances amb els municipis del nostre entorn», ha afirmat.

A la signatura de l’acord també han assistit la vicerectora de Promoció Lingüística i Igualtat, Pilar Safont; la coordinadora de l’àrea social de la Fundació Isonomia, M. José Ortí, i el secretari de l’Ajuntament de Moncofa, Marc Palomero.

El conveni contempla la realització per part de la Fundació Isonomia d’activitats que contribuisquen en favor de la població de Moncofa en el foment del desenvolupament social i humà i en la promoció de la igualtat efectiva.

Fotografies